kedd, február 21, 2012

indigókék

29 perc van hátra a mai napból, ezt a bejegyzésnek csúfolt szöszmöszt csak úgy hoztam össze, mert nem szeretek utólag pótolni. ...mit is mondhatnék? Nem tudom. A nap folyamán posztolni akartam egy zenét, amit ma állandóan hallgattam, kapcsolódik egy személyes kis dolgomhoz, amiről úgy döntöttem, egyéni egyéb okokból is, hogy jobb - és szebb! - lesz, ha megtartom magamnak, de úgy a zenén keresztül a világba is kürtöltem volna. Szóval az arcos közösségi oldalon kiraktam egy szivecskével, és hagyján, hogy nem lájkolták - júj, ez a hatalmas probléma -.-" -, de még csak jobban sem éreztem magam, úgyhogy mingyá ki is törlöm.

~ Tényleg nincs miről beszélnem vagy csak ilyen rohadtul "fontos" eseményekből áll az életem? Meglehet. Unalmas vagyok, tudom. Jobb szeretek ezért is elhúzódni a csigaházamba, fel az elefántcsont-tornyomba. Hagyjanak csak békén az emberek.

Ööhm, mit akartam még???? Elfelejtettem. Na mindegy, megyek vacsizni - éjfélkor -, mert holnap korán lesz suli, és megtehetném, hogy nem megyek be, de akkor meg délig fekszem, és csak még hülyébben érzem magam. Fáj a fejem - megint. Lehet a szemem miatt. Nem akaródzom hordani azt a rusnya szemüveget.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése