kedd, február 03, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Top kommentelők

Forrás és típpek a kihíváshoz

Negyedik napon a top hozzászólók kiemelése a feladat. Ezzel kapcsolatban támadt egy ötletem, hogy keresek egy widgetet, ami elvégzi helyettem a statisztikát, közben kiderült, hogy ugyanazzal a kütyüvel próbáltam bűvészkedni, mint amit maga a Parajunkee is javasolt. (Ej, te Google! Mondjuk én is elolvashattam volna rendesen a posztot, de megint siettem, és csak a feladat leírását néztem meg kutyafuttában.) Viszont akárhogy okoskodtam, ez a html kód életemben először kifogott rajtam, ugyanis hiába írogattam bele a megadott feltételeknek megfelelően, csakis a forrás blogra vonatkozó kommentelőket adta ki nálam, ezért kerestem egy másikat, ami ugyan picit hosszabb – a kódot tekintve –, ám szerintem sokkal szebb és mutatósabb, ahogy azt láthatjátok is a sidebarban a "Szövegelők"-nél, de azért lescreenshotolom és beteszem ide is:

Olyan kis csini, nemde?

Rengeteg kis szuper csilli-villi micsodát hozzáadhattok Ti is a saját blogotokhoz, ha a fiókotokban beléptek a blog Elrendézéséhez, majd a Modul hozzáadása pontra kattintva kiválasztjátok az előugró ablakból a HTML/JavaScript elemet, azután pedig csak be kell illeszteni a Tartalomba vágólapról a widget kódját, illetve beállíthatjátok neki az egyéni neveiteket is.

Ha pedig nincs kedvetek html-lel, widgettel bűvészkedni, javasolni tudom ezt az oldalt, ahol szintén nyomon követhetitek a kommentelőiteket, mindehhez csak a blogotok url címét kell megadni (Your blog url) és az(oka)t, aki(ke)t ki akartok vonni a felsorolásból, vagyis a saját felhasználónevetek, illetve akárki mást, akit nem akartok listázni (Name to exlude, az anonim hozzászólókat alapból nem sorolja), valamint beállíthatjátok azt is, hány emberkét jelenítsen meg (Number of top commentators, alapértelmezetten 5 személy).


A kihívást elindító Parajunkee ahhoz is adott egy-két tippet, miképp mondhatsz köszönetet a hozzászólóknak, legyen az bármilyen jutalom, vagy egy virtuális ölelést tartalmazó email. Nekem ezzel kapcsolatban támadt egy egyéni ötletem, mivel kedveskedhetnék az érintetteknek, viszont ezt nem fogom előre lelőni, mert személyes meglepetésnek szánom, ám ha kíváncsi vagy, írj nekem pár sort, és meglátod! ;)


Köszönöm mindenkinek, aki akár csak egy pillanatra is idetévedt az oldalamra, esetleg feliratkozott, vagy hozzá is szólt valamihez, nagyon sokat jelent, és ha találtok bármi kedvetekre valót, remélem, jól szórakoztok!








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése