péntek, február 13, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Fedezzünk fel új blogokat!

Forrás és tippek a kihíváshoz

Ha egy ideje már blogolunk, bizonyára kialakult egyfajta "blogos közösségünk", vagyis akadnak olvasóink és mindig van valaki, aki kommentel nekünk, mindemellett mi magunk is megtesszük ezt. Ezt az ismeretségi kört kívánja bővíteni a Parajunkee mai napi feladatával, miszerint találjunk öt, számunkra ismeretlen blogot, egyúttal hagyjunk is hátra pár hozzászólást. 

Szerintem ez roppant hasznos ténykedés lehet, hiszen amellett, hogy részben promotálhatjuk magunkat – elvégre a kíváncsiság nagy úr, és valakik mindenképpen lecsekkolnak minket, miután kommenteltünk –, megismerhetünk új arcokat, új barátokra tehetünk szert, és ki tudja, talán rábukkanhatunk végre a megfelelő lelki társunkra, aki éppúgy szereti a chilis babot, mint mi.


Ami engem illet, én kimondottan nem szoktam az érdeklődési köröm alapján kutatni, ha egy már ismert blogra, vagy nekem kommentel valaki, általában az ő profiljukat is megnézem, így találtam már nem egy blogot, ami azonnal megtetszett, ez pedig egy végtelen láncot eredményez, hiszen mind a bloggereket, mint a hozzászólókat nézegetve tömérdek számú, számomra ismeretlen bloggal találkozhatok. A kommentelés terén még aktivizálnom kell magam ugyan, de egy kis időt mindig szoktam várni, plusz általában csak elkönyvjelzőzök dolgokat, és van, hogy később jutok el oda, hogy ténylegesen olvasgassak, ha pedig azt megteszem, biztosan hozzá is fogok szólni valamihez.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése