péntek, február 27, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Elérhetőségek

Forrás és tippek a kihíváshoz

Az online világban voltaképpen alap feltétel(nek kellene lennie), hogy az ember egyéb elérhetőségei fel legyenek tüntetve, hiszen csak is így tudják velünk felvenni a kapcsolatot. Aktuális teendőnk, hogy biztosítsuk, az elérhetőségeink jól látható és megközelíthető helyen vannak kitéve a blogon, legyen az egy almenüben, widgeten, az oldalsávban, vagy egyéb, rólunk szóló információs helyeken az oldalunkon belül. 

A spamek kivédése és a saját adataink megvédése érdekében érdemes létrehozni egy külön email címet – legegyszerűbb a blogunk nevét belefoglalni, én az írói nevemmel játszogattam, bár kicsit elgondolkodtam rajta, hogy talán túl bonyolult, hiszen nem mindenki tud angolul –, ahol felvehetik velünk a kapcsolatot. Lehetőleg olyan emailt adjunk azonban meg, amit rendszeresen ellenőrzünk! Ezt az elérhetőséget több módon is közzétehetjük, ami különösen trükkös, hogy jól érthetően írjuk ki; szavakkal mindent, vagy az egyéb részeket szóközzel, kötőjelekkel elválasztva, hiszen ami nekünk egyértelmű, másoknak nem biztos, sőt, tuti, hogy nem annyira, vagy nem éppen úgy érthető, ahogy nekünk.

* ** *

Én az oldalsávba tettem ki az elérhetőségeimet (email cím, a blogom Facebook oldala, a személyes Instagram fiókom és a Bloglovin, amivel elég gyerekcipőben járok még), rögtön a sidebar tetejére, hogy –  reményeim szerint –  azonnal ki lehessen szúrni, viszont a mobilnézeten tudom, hogy nem látszik, ezért fontolóra vettem, hogy egy külön almenüt is létrehozzak... Ezzel igazság szerint azért küszködök, mert rengeteg más bloggernek láttam kivitelezve, én pedig rühellek csak úgy egysablonra kibiggyeszteni valamit, és töröm a fejem, hogyan lehetnék ezzel is egyénibb, viszont ezt magamnak látom, hogy már merő kukacoskodás...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése