szombat, február 21, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Blogger szerelmeslevél

Forrás és tippek a kihíváshoz

A Parajunkee ma arra kér minket, hogy mutassunk némi szeretet, és küldjünk "szerelmeslevél" gyanánt pár kedves szót egy bloggernek, aki különös helyet foglal el a hírfolyamunkban. A kezdeményezés célja, hogy önzetlenül mondjuk pár jó szót a másiknak, kimondottan semmit sem kérve cserébe, bár az email aláírásban mindenképp tüntessük fel a megfelelő adatainkat.

És hogy ez miért is jó?

Elsősorban azért, hogy pár nagyon is kellemes percet okozz annak a személynek, akinek a leveled szól. Mindannyian örömünket leljük a dicséretben, a szívből jövő szép szavakban. Tetszett a legutóbbi posztja a Szamuráj Pizzacicákról, és még meg is nevettetett? Nosza, írd meg neki, mennyire szeretted, milyen nagyra értékeled, hogy az írásaival felderíti a mindennapjaidat, és máris az egekbe röpíted a kis írógépet.
Másrészt egy ilyen üzenet mindennek az alapja lehet – sosem tudhatod, mi minden sülhet ki belőle, ha elkezdesz beszélgetni valakivel. Én magam ugyan inkább kommentelni szoktam, emailt ritkábban, talán a blogos éveim hajnalán küldtem, de barátokat, rengeteg tapasztalatot szereztem már így, és még írótársakra is leltem, akikkel egy közös történet alkotásába is belefogtunk.


A Parajunkee óva int minket attól viszont, hogy átessünk a ló túloldalára, tehát ne áradozzunk feleslegesen, ha nem szeretnénk ijesztőnek tűnni, a szövegünk legyen lényegre törő és tömör. 

Kicsit elbizonytalanodtam most voltaképpen, mert én sosem merem felvenni a kapcsolatot senkivel pont a fentiek miatt: nem akarok furának tűnni, vagy hogy a nevemet és blogomat feltüntetve azt higgyék, csak figyelmet akarok cserébe, és őszintén szólva mindig kételkedek abban, hogy a szándékaimat elértik, és inkább teljesen félregondolják, ezért nem is igazán tudom, hogy mernék-e egy ilyesmit elküldeni csak úgy. 


Ugyanakkor roppant kedves gesztusnak látom, ezért össze is szedem magam, hogy valakit meglepjek egy ilyen kedves üzenettel. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése