szerda, február 11, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Menük

Forrás és tippek a kihíváshoz

Most a blogunk menürendszerén a sor, hogy tüzetesebben górcső alá vegyük, az irányelv pedig az egyszerűség és könnyen kezelhetőség. A különböző flash tartalmak nagyon szépek lehetnek, de tapasztalat, hogy az új telefonom és még az a fránya iPad is megküzd vele, mire betölti, olykor hülyén jeleníti meg az oldalt, úgyhogy ezt ajánlatos kerülni, hogy minden eszközről jól látogatható legyen a weblapunk.


A saját menüm elnézegetve valóban ráfér egy kis polírozás az oldalra, például egy ideje már gondolkodom azon, hogy a zenéket (Ihletadó Muzsika) kiszedem, mert már kezdem feleslegesnek érezni, hogy egyáltalán kint legyen, plusz annyi, de annyi együttest, előadót szeretek, hogy nem vagyok elégedett azzal, hogy kibiggyesztettem oda párat, míg más nagy kedvenceimet nem. Kicsit változott a hozzáállásom, és elhanyagolhatónak gondolom ezt a menüpontot, hiszen jóformán csak azért tettem ki, mert csinosnak gondoltam és szépen elrendeztem, de sose hallgattam ott semmit. Szóval még ráveszem magam, hogy tényleg hozzányúljak, aztán menesztem.

Az üdvözlős oldalt nagyon szeretem, és nagyon imádom azt a kis képet ott, de mindig bántam, hogy nem tudtam megbuherálni a bloggert, hogy azt mutassa elsőnek, így pedig kicsit feleslegesnek gondolom – szintén –, mert olyan "bugyuta" helyen van, legalábbis kicsit offplace érzem, hogy amúgy is a bejegyzéseket tölti be a blog először, és olyan logikátlan, hogy másodlagosan navigáljak oda.
Egyelőre még az ötletelős fázisban tartok, hogy mivel helyettesítsem, esetleg egy kreatív About Me + Üdvözlő oldallal, vagy ilyesmivel. (Olíviáé nagyon szuper, nosza nézzétek meg!)

Jelenleg az Emberek és Sorok nevű idézetes oldal az utolsó a menüpontjaim közt, erre is ráfér egy kis igazítás, mert szeretném bővíteni, illetőleg, ha lesz még valami ötletem, majd út közben kiötlöm.




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése