péntek, február 20, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Változtass!

Forrás és tippek a kihíváshoz

A monotónia nem csak unalmas, a kreativitást is megöli, a Parajunkee ezért buzdít bennünket ez alkalommal egy kis változatosságra. Lehet ez egészen nyúlfarknyi, a betűtípus lecserélésétől kezdve, a blog kinézetén át a blogolási szokásainkig, pl. ha egy adott időpontban nyomsz mindig a közzétételre, tedd most korábban vagy később – ahogy neked tetszik!


Én mindig akkor posztolok rögvest, amikor végzek egy bejegyzéssel, hiszen a kihívástól eltekintve teljesen spontán írtam a blogra mindig, viszont a napokban elmaradtam kicsit, és bár rengeteg feljegyzetelt ötletem vár megvalósításra, a kihívás napi szinten elveszi az energiámat és időmet, így jóformán a kreativitásomra nem is marad semmi a hobbijaim mellett – no meg a Sims is a mindennapjaimból kihagyhatatlan... –, és csak arra várok, hogy végre meglegyen a napi feladat. 
Azt nem mondom, hogy teljesen bánom, hogy elkezdtem ezt a kihívást, mert hasznosnak gondolom, viszont némely napirendi pontjaival rájöttem, hogy nem éppenséggel értek egyet, vagy egyenesen feleslegesnek gondolom, ezért mindenképpen haragszom kicsit magamra, hogy nem néztem át tüzetesebben az egyes témákat, mielőtt belekezdtem, mert teljesen máshogy csináltam volna... Ugyanakkor eldöntöttem, hogy végigcsinálom, mert mindig félbehagytam eddig mindent, és őszintén hiszem, hogy előnyömre válik a kihívás, így vagy úgy.


A változatosság kedvéért pedig most ezt a bejegyzést ma este 19:19-re ütemezem. :P



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése