kedd, február 24, 2015

31 nap a jobb blogolásért: A nagy interjú

Forrás és tippek a kihíváshoz


A legutóbbi feladat alapján interjút kell készítenünk egy bloggerrel vagy más valakivel, akit ezen mód szeretnénk népszerűsíteni kicsit.


Egyetértek a Parajunkee-vel abban, hogy interjút készíteni roppant nehéz és stresszes: amikor egy tanfolyamon meg kellett (volna) interjúvolnom a tanulótársam, simán lepasszoltam – igen, vagyok olyan rezisztens és konok –, mert nem éreztem jól magam abban a közösségben, nem tudtam felengedni, és nem akartam kitenni magam ekkora rizikónak.
Az ugyanis roppant idegőrlő tud lenni, hogy a legjobbnál is jobb kérdésekkel álljak elő, amivel nem untatom az olvasókat, de magát a kérdés-felelek alanyát sem, érdekessé, mégis meghitté tudom tenni a társalgást, ami legyen informatív, de egyben intimebb is, én pedig nem igazán érzek ehhez tehetséget magamban. Azt ugyan meg tudom állapítani, ha egy riporter idiótaságokkal zaklatja a színészeket, zenészeket, és mindig a szemem forgatom a sablonos kérdéseken, illetőleg egyenesen a falba tudnám verni a fejem, amikor azt látom, hogy maga a riporter totál nincs képben nem csak az adott személlyel, de akár az egész témával kapcsolatban, mégis hiába olvasom a Parajunkee tippjeit és láttam nem egy interjút, fogalmam sincs, hogyan kéne nekem kiviteleznem, és ez kicsit idegesít is, mert szeretném jól csinálni.


Az interjúalanyom mindenesetre megvan már, ami azt illeti, ez a tennivaló a kihívással épp kapóra jött, mert egy ideje már gondolkodom rajta, hogyan is tudnám promotálni az illetőt, előtte azonban még akad egy-két elintéznivalóm, illetve fel is kell készülnöm az interjúra, ezért egyelőre nem tudom, mikor fog a blogra kerülni, én izgatottan és rettegve várom...



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése