vasárnap, október 30, 2011

Background fight

Wöhö, lehet most nem idegesítem fel magam azzal, hogy nem megy a képszerkbiznisz, meg hát ez a mostani fejléc dizájn bejön nekem - jólvanna tudom, hogy csak színt meg szövegstílust változtattam :P

És akkor, első jelölt a negyedik sablon címre:



Mivel ősz-tél van, ami nálam egyenlő a féléves depivel - de azért eléggé heppi vagyok, ha tiszta az égbolt, és látni a csillagomat (szombat hajnalban láttam is ^^) -, ezért valami ezt a féléves hangulatot kifejező sablonstílust akartam, pl szürkét. Meg ami kifejezi a haragomat is, és pont kapóra jött ez a kiszáradt földes-villámos kép. De. Addig tartott ez a szürkeség, amíg megfürödtem, max. olyan egy órán át. És aztán kerestem, kutattam tovább, míg végül, de nem utolsó sorban megtaláltam kedvenc helyeim egyikét képekbe zárva egy mappában. Nem mondom meg, konkrétan mit ábrázol a kép, akinek játékos-hozzászólós-kommunikatív kedve van, lehet találgatni. :P

Szóval ez a kis csoda győzött most KO-val. Picit rosszul érzem magam, hogy nem csillagos a háttér, de hát ha változtatni kell, változtatni kell. Van egy csomó jó képem, meg még amit majd találni fogok, szóval tudok még cserélgetni, ha rám jön. Mert nekem cserélgetnem kell ezt a borzadályt, amit vezetek lassan már napló helyett, mintsem az írásaim megosztása végett. És megint, mikor feljöttem ma az oldalra, egyszerűen úgy éreztem, itt valamit csinálni kell, különben kitörlöm a francba az egészet. Az előző kinézeteim is jók voltak, de egyszerűen már nem leltem bennük gyönyörömet.

Szóval most ilyen maradok még egy darabig, a kedvem most kicsit fellelkesült az új kinézet miatt, de attól még  a dühöm és az általános emberutálatom nem párolgott (még) el.

.... de most ahogy nézem a bejegyzésben, ez a szürke se volt valami rossz, kár, hogy nem mentettem le a html-t... Lehet, még visszaköszön egy pár idő múlva... Nem tudok dönteni, na XD Naponta vagy hetente vagy hónaponként változtatni kéne a hátteret :P


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése