vasárnap, október 30, 2011

Düh és unalom

˝Anger and agony are better then misery˝


Most elvonulok pár órára és lázasan kényszerítem magam, hogy napok óta megint előrukkoljak egy elfogadható PS szerkesztett képpel - új fejlécet akarok csinálni. Van egy rakás kép a gépemen, van PS-om, van gyakorlatom benne, de olykor mégis csupa szart csinálok csak. Vagyis nem: olykor egy csomó hónapon át csupa szart adok ki a kezem közül. Hahó, kedves Niki, a XXI. sz. legnagyobb írója, hónapok óta egy értékelhető sort sem írtál!
Szar, szar, szar. Szar. ó, és mondtam már azt, hogy SZAR???
Mindjárt új hónap, és én vagy megújulok vagy kitörlöm ezt az értelmetlen, hülyeszar blogot... Csak nyűglődöm itt jobbra-balra, de semmi értékelhetővel nem tudok előrukkolni. Totális katasztrófa, egy antiművésznek érzem magam, valóságos kultúra és társadalom-rombolónak. KULTÚRBARBÁÁÁÁÁÁR!!! XD 
Igaz, többnyire kritikusabb vagyok a saját műveimmel, de régóta volt az is, hogy el voltam szállva valamimtől. 
Pechszéria. Utálokmindenkit, wáááááááááááááááááááá!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése