hétfő, október 31, 2011

Minden napra egy film

Miközben új köntösbe bújtatom az én drága internetes naplómat, pár nappal előtte - egészen pontosan szombaton, bár az már inkább vasárnap éjjel volt - egyik kedvenc filmem megnézésének hatására kitaláltam, hogy a címkével ellentétben, ha nem is minden nap, de alkalmanként meg ha kedvem tartja, írok egy-egy bejegyzést az adott filmről, amit éppen megsasoltam.
Előre elmondom, ezek nem filmkritikák lesznek, mert én ahhoz nem értek. Nem tudom sosem értelmezni az olyan mondatokat, hogy "jól játszotta a szerepet avagy nem játszotta jól", mert nekem ez egy és ugyanaz. Én észreveszem a trükköket egy filmben - ennek ellenére egy horrornál sosem jut eszembe, hogy az csak művér és trükk XD -, aztán vagy tetszik amit látok, vagy nem, de nekem hótziher, hogy az a színész/színésznő most rosszul alakított-e vagy remekelt, ha nekem tetszik az adott film.
Tehát én csakis személyes véleményt fogok leírni, és mondták nekem, hogy a kritika is az, de az én szememben a kritika több hozzáértést meg tudást igényel, éleseszűbbséget, mint (ami nekem van XD) egy szubjektív vélemény. Lehet bele is törik majd a bicskám még ebbe is... :P



2 megjegyzés:

  1. XD Legutóbb itt jártam, nem volt ennyi új bejegyzés, wááááá :) Legalább élsz, úgyhogy ennek örülök. :)
    Egyébként még mindig tartom az állítást, hogy a kritika szubjektív, azt írsz le, amit akarsz. Tény, hogy nem árt, ha meg tudod különböztetni a szar alakításokat a jótól, de szerintem ha valaki TÉNYLEG jól játszik, azt észreveszi minden emberke. Várom az írásaidat, mingy el is olvasom a Serenity-s bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  2. Most úgy többet foglalkozom a kicsikével, tegnap pl a fél napomat itt töltöttem, mert újítgattam, bár még nincs kész, csak most lusta vagyok zenéket keresni jutubon. XD
    Hátöööö, akkor majd próbálkozom még ezekkel az észrevételekkel, csak aztán fincsi lenne, ha jól felsülnék XD

    VálaszTörlés