hétfő, november 14, 2011

Fuck it are you listening ?



Ma dinka vagyok. Egészen pontosan tegnap este óta dinka vagyok. Tavaly azért kerültem az illetőt, aki bejött nekem, mert hasonlított egy hírességre, és nem akartam, hogy az legyen a végén, hogy a hasonlóság miatt akarok vele lenni. Erre most megint mit csinálok? Cirka két másodperc alatt belezúgtam egy alakba, aki az alkonyati szürkületben emlékeztetett egy általam olykor nagyon csipázott hot boyra. Köszi, eszem, köszi! >.<

És tegnap este óta kész szerencsétlenség vagyok. Üvölts, Chester, üvöööööööölts!!!! >.<




Visszaváltom a nevem sima Piperra. Nem azért, mert nevet akarok megint változtatni, hanem azért, mert még nem érzem magam Piper Collinnak. Még nem vagyok író, soha nem is leszek. De azt tudni fogom, mikor használhatom a teljes nevemet. És ez még nem most van. De nem is tudom, minek papolok itt türelemről, és az All in due time izéről, mikor kibaszottul nem vagyok türelmes. Jaj, miért nem lehetek én is normális emberi lény? Miért kell nekem elcseszni mindent? Nem akarok olyan lenni, mint amilyen barom most vagyok. Mert.én.egy.elcseszett.ember.vagyok.Pont.






Mikor fogok végre valami értelmeset is csinálni ???




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése