csütörtök, november 17, 2011

Mitugrász ???

Úgy érzem magam, mint valami partra vetett bálna. Vagy nem. De butus is vagyok! Hogy is mondhatnék ilyet, hiszen foggalmam sincsen arról, hogy éreznek a partra vetett bálnák. Végül is lehet, rosszul használjuk ezt a kifejezést szar állapotaink hangoztatására, valójában pedig a bálnák rohadt jól érzik magát a napon. Végül is nekik is kellhet egy kis Feel the sunshine, nem?

Ha most valaki nézelődött volna ezen a rémségen, amivé alakítottam ezt a jól kecsegtető blogot, akkor láthatott volna igazán érdekes dolgokat. Hmm. Kinyírtam a sablont. Elcsesztem. Kiszipolyoztam, de nem tudom életre kelteni. nem vagyok vempájör, sajnos. Most éppen heves Vámpírnaplók-lázban égek (Damon rulz ^^), meg aztán mindig is érdekelt a téma. Még a nagy alkonyatláz előtt... De azért már kíváncsi vagyok a bréking izére. Persze hála egyik kedves tökfej ismerősömnek, lelőtte  a poént, hogy mi van a filmben. Mindjárt kitörlöm. Meg még pár hülye idegesítő mitugrászt. Vagy egyszerűbb lenne magamat kitörölni... Yep. Na ezen még filózom.

Ó, és visszatérve: nem kell okoskodni azzal, hogy nem lett lelőve a nyú tvájlájt múvi dologja, mert ugyanaz van mint a könyvben... (Kimaradt egy vessző, de nem érdekel. Szerencsétlen balfasz vagyok, akkor már tök mindegy, hogy hibásan is írok. Csak egy újabb csepp a túlcsorduló poharamban. Kaka.)

Nos, kérlek szépen, a film meg a könyv azért sosem ugyanaz, és találtam is egy jogos érvelési pontot: igenis lelőtte a poént az illető, hogy mi van az első részben. Most jogosan duzzoghatok - azért is, mert frusztráló, hogy én nem tudok moziba járni csakúgy, mert hoppá, semmire nincs pénzem -, hiszen ha már tudom, milyen részletek vannak az első részben, akkor a könyv alapján össze tudom rakni, és akkor már minek is nézzem meg, hiszen jobbról-balról hallom... Mi a francnak kell nekem mások hülyeségeit olvasnom? Ez az egész fészbúk egy nagy szar. Most megyek, és megint elkúrom azt is, ahogy a blogomat is csináltam. Igazság szerint én csak mostanában hátráltatom a környezetemet meg pusztítok, amit csak tudok. Megint nem kapok levegőt...


2 megjegyzés:

  1. Látom még mindig ezerrel depiben vagy XDDXD Remélem most már lassan kijössz belőle, mert kell a váltás, én tuti, hogy karácsonyra leszek agybeteg ^^' Nem bírom az ünnepeket XD Szóval elkelne majd akkor a seggberúgásod XD

    Ami Twájlájtot illeti... gyűlölöm :/ De kb. annyira, hogy elégetném az összes könyvet belőle ^^ Nagyon nem szeretem, viszont a filmet meg fogom nézni, mert már hónapok óta izzad a tenyerem egy jó kis kritikáért :D Sejtheted, hogy milyen lesz ^^ És még mielőtt megszólsz érte... olvastam a könyveket. Szerintem rémisztően szörnyűek XD Szóval nem értem én ezt a nagy rajongást az emberkéktől, de rájuk is hagyom azt hiszem XD Na majd legközelebb. Megyek Borzalmak városát olvasni :D Addig is kitartás, majd lesz jobb. Csak kezdj el írni. Valamit... akármit :D

    VálaszTörlés
  2. Én sem vagyok valami nagy tvájlájt rajongó. Voltam, de már nem érdekel. A könyvekből én első kettőt olvastam, a negyediket kalóz változatban, a harmadikat meg elkezdtem rendesen, de annyira szar volt, hogy száz valahány oldalnál nem bírtam tovább XD

    A film érdekel, kíváncsi vagyok, hogy csinálták meg, illetve anyukám szereti. A történetet magát én szerettem, azt utálom, hogy ennyire felmajmolták.

    Nekem a karácsonnyal nincs semmi bajom XD Illetve csak az, hogy mindenki hízik akkor, nekem meg kéne, és nem tudok XD De akkor majd seggbe rúglak. Tudok is gyakorolni a szobatársamon, amennyire rühellem őt. :P

    Írni? Pszt!!! Én azt nem tudok XD

    VálaszTörlés