vasárnap, november 27, 2011

Pörgök ezerrel

Mióta 22-én megcsináltam az új asztal- meg tálca-elrendezésemet, posztolni szerettem volna. Úgyhogy most meg is teszem.



Nekem tökre tetszik ^^


A cím pedig igaz rám, kivételesen most hiperaktívnak érzem magam. Örülök, hogy a sablonom úgy látszik, rendbe jött, és megint tanultam valamit. Cirka negyed órája ki akartam törölni egy fölös fájlt a gépemről, erre valamit lenyomhattam a delete mellé, mert az intéző tálcás ikonján elkezdett futni a zöld csík, mint amikor sok fájl másolása előtt először felfedezi az elemeket, és azalatt sokszor végigmegy az ikonon a zöld csík. (Mármint Win7-ben.) Most is ezt csinálta, és bumm, a következő pillanatban - csak úgy, mint pár hónapja az egész Muse videós mappámmal -, volt, nem volt Dokumentumok mappa. 5 338 fájl, 478 mappa. 

Kétségbe estem, másodpercek alatt vagy hatféle dolog pörgött az agyamban, hogy most telepítsem a Recovery alkalmazést, és szkenneljem be a C meghajtót, vagy kezdjem el újra letölteni az egyetemi anyagot... Dokumentumok mappa, szóval MINDEN ott volt, ami KELL. (Meg plusz olyan is, ami nem, de még nem válogattam ki, majd nyáron.) Az írásaim is ott vannak, meg szerencsére egy másolat a NIKI nevezetű pendrájvomon. De nem frissítettem át a régieket a pendzsin az újra, szóval lett mit volna veszítenem megint. Azzal vigasztaltam magam, hogy az egyik elvesztett írásomat olvastam percekkel a mappa megsemmisülés előtt, és szörnyülködtem, mennyire nem volt jó, amit ott produkáltam...

Ám az égiek, az őrangyalom, a rejtett és mélyen szunnyadó okosságom jó helyre vezette a kezemet, és vissza tudtam állítani az egész Dokumentumok mappát. 5 338 fájl, 478 mappa. Igaz, alapértelmezetté már nem tette vissza, szóval meg kell szoknom, hogy nem ez az első a sorban, hanem a Nyilvános dokumentumok, de... Örülök, hogy ez most megtörtént, mert így már tudom, mit kell csinálni, ha valahogy félre játszik a kezem. Viszont szomorú is vagyok picit, mert ha ezt előbb tudtam volna, akkor anno az egész Muse videók mappámat is meg tudtam volna menteni. De szerencsére azóta újra be tudtam szerezni párat, és lettek új videóim is, van is egy 1999-es kincset érő koncertfelvételem. Csak tudnám, miért rakom tele a gépemet ezzel a három emberrel... Nemcsak az ember pénzét lopják el, hanem az összes helyet a gépemen, telefonomon, amim van, és ahova tudom őket tenni. Egyszerűen borzasztó! :D







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése