hétfő, május 16, 2016

Boldogság

Nincs is jobb annál, amikor az ember írni szerető lányának három napos hosszú hétvégéje van – ez szerintem afféle százévente egyszer megeső alkalom –, és más dolga nincs, minthogy önfeledten írjon reggeltől estig.


Tudom, rengetegszer rinyáltam már azért, hogy nem tudom az alkotói énem érvényesíteni, mióta dolgozom, mert a beosztásom pocsék, és már eleve az stresszel, hogyha tudom, hogy x órán belül meló...

Próbálok a jelenben maradni, nem stresszelni, de ez mindig is nehezen ment számomra, mert mindig elkalandozik az elmém, emiatt csomó jelen pillanat elveszik számomra, mert nem használom ki. Nem tudom, mit csináljak mégis, hogy ezt a rossz szokásom leküzdjem, mert próbáltam egyet s mást, de hát ez van. Majd alakul idővel, és jobb leszek ezen a téren. Remélhetőleg...


Visszatérve az írásra, nagyon boldognak érzem magam, és izgatottnak, amiért megint bele tudtam feledkezni egy sztoriba. Igaz, ez csak egy sima fanfiction, amin éppen dolgozgatom, de annyira élvezek vele foglalkozni, még a kutatómunkát is komolyabban veszem, mint szoktam, és úgy pöpec az egész.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése