csütörtök, május 12, 2016

Egy mondat

Éppen a szokásos napi közösségi hálózásnak szenteltem a reggelem, amikor is szembe jött velem az egyik szeretett közösségi oldalamon (a.k.a. tumblr) ez a poszt:

Forrás

Nos, tömören arról van szó, hogy valahányszor ezt a posztot látod meg a hírfolyamodban, hagyd abba az online dőzsölést, és igenis vedd a fáradságot, hogy az egyik aktuális projektedhez, legyen az egy hosszabb regény, novella, fanfiction vagy egy sima blogposzt, illetve akármi, igenis ülj neki és írj egyetlen mondatot. Tényleg csak egy mondatot, utána visszatérhetsz tovább vesztegelni az időd online.


Bevallom, inkább átoknak éreztem, mikor a szemem elé került ez a poszt, mert nem akartam megcsinálni, hiszen fogalmam se volt, mégis melyik projekthez is írjak, vagy mit. Így voltaképpen kihagytam – Ejnye! –, de ha még egyszer szembejön velem, igenis ráveszem magam, hogy adjak neki egy esélyt.

Őszintén szólva nem igazán látom értelmet lefirkantani egy mondatot, mert azt elég selejtnek is érezném, és szerintem az ember nem megy vele semmire... Azonban nem találkoztam még ilyen jellegű poszttal azelőtt, szóval mindenképpen meg kellett osztanom itt a blogon is – szóval most szépen le is jegelem a délutáni bűntudatom, amiért ellustálkodtam azt az egy szem mondatot, lévén, hogy ebben a bejegyzésben többet hoztam össze annál.


Neked, kedves Idetévedő, mi a véleményed erről a kezdeményezésről? Hiszel benne, hogy ezzel az egy mondattal haladhatsz is valamit, vagy merő baromságnak véled?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése