vasárnap, július 10, 2011

Pam-pam-pam, pim-pom^^

Azt hiszem, maradok. Nem volt szép az előző kirohanásom a sok-sok ignorálás miatt, amit kapok (Jaj, szegény...), de nem törlöm ki azt a bejegyzést. Ilyen vagyok, hisztizek. Ha valaki nem csíp, akkor se fog, ha színészkedem, hogy más vagyok, és ha valaki olykor benéz ide, és véletlenül tetszik neki, amiket kirakosgatok, akkor egy ideig biztos marad még a dilirohamaim ellenére is. (Öhm, vagyis remélem, hogy nem buktam be ezzel az utóbbi mondatrésszel...)
A mai napom iszonyú stresszes volt, pedig nem is csináltam semmi megerőltető vagy komoly dolgot, csupán próbáltam zöld ágra vergődni a sablonfrissítéssel, írni akartam, de nem tudtam, rajzolni akartam, de nem mertem, netezni akartam, de elment az elvileg nemrég frissített témobil netem (Még az udvaron se volt jó!), olvasni akartam, de nem volt kedvem, játszani akartam és elérni a százezres rekordomat - Bének legutóbb 150 000 körül volt, de ahogy ismerem a piszokmázlista, rohadtulügyes kezeit, már túllépte a 200 000 -t is.  Emellett nem sikerült semmi, amit akartam, az első sablonújításnál nem jelenítette meg a rendszeres olvasókat, aztán feltöltöttem még egyszer, valamit okoskodtam volna, de nem sikerült, és most mégis kirakja azt a két szép követőmet. (Arra gondoltam, mindjárt leszek olyan seggfej, hogy rendszeresen olvasom magamat...XD)
Tehát örültem a fejemnek, hogy egy délutáni probléma most "műkszik", erre jött egy újabb: nem jelenítette meg a profilomat. Frissítettem, CiTRomLé meg efFeztem, agyaltam, aztán úgy 10 perc után észrevettem, hogy az a pici pipa a nemmegjelenítésre volt állítva. Höhö... 
És még a fejem is fájt, de most már nem, hála fél szem - REKLÁM KÖVETKEZIK - Algoflex Forténak . - REKLÁM VÉGE -

Már csak feküdni vágyom, meg egy kis...amnéziára. Bizonyos dolgokra nagyon nem akarnék emlékezni.

Hát hoppá! Már majdnem megfeledkeztem arról, amitől vagy két napja a plafonon vagyok. (Nem viselem jól a rossz kritikát, na. :P) A legújabb 5 - max. 10 perc alatt írt elvagyokájulvamagamtól-írásomat - ezt - felraktam arra az írós oldalra, ahol még a blogom előtt töltögettem fel dolgokat - vagyis ide -, és kaptam is hozzá másnap egy hozzászólást, amiben a kritikus azt (merte) írni, hogy olvasás közben a címet nem tudta teljes egészében a műhöz igazítani, merthogy ez már a jelenben is így van.
Nem folytatom, írt pozitívat is (szerencséjére), de akkor is bepöccentem. Igyekszem nem elszállni magamtól, mikor azt hallom, hogy jól írok, és hasonlók, de tudom, hogy az az írás igencsak pöpec lett egy magamfajta idiótától, és teljes mértékben kiállok amellett, hogy a címem is frappáns. (Azt azért nem akartam írni, hogy tökéletes :P) És szerintem olyan, mint Bridget Jones Mark Darcy-megítélésben: úgy jó, ahogy van, és pont.
Általában nincs önbizalmam, de az írásban, tudom, hogy jókat szoktam csinálni, és kicsit rosszul viselem, ha mások kevésbé jót mondanak róla. Jó vagyok és kész. XD

Az egómat félretéve, most könyörögni fogok. Ha valaki idetéved, és kedve lenne elolvasni, legyen olyan kedves, és írja le nekem, a benyomásait, a címmel kapcsolatos észrevételeit. 

*** * ** * ***

Megjegyzés: ennél idétlenebb bejegyzéscímet keresve se találhattam volna... XD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése