péntek, július 01, 2011

Imördzsenszi

Most bizonyára több millió ember sikít fel kétségbeesésében: karbantartás miatt pihizik a fészbúk.


Hmm, hmm... Nem igazán hat meg a dolog, mert amúgy sincs rajta semmi különös, sőt a sok-sok idióta kiírástól már néha legszívesebben fejbe lőném magam. De azért jó, ha kölcségmentes efbé-elérésed van telefonról, mert egyfajta ingyen sms-nek is használható. 
Most is azért akartam felmenni rá, hogy valami idióta üzenettel megpróbáljam megnevettetni a barátosnémat (Nem Bé, nem téged. xD ), erre akkor tartanak karban.
Na majd mingyá megzaklatom valamilyen másik módon, nehogy azt higgye elfelejtettem. *MUHAHA!*

Mindenki, vagyis a legtöbb kiírás, amit láttam, az időre panaszkodik. Esik az eső, na és? Szeretem az esőt és szeretek elázni. Kivéve ha frissen mosott a hajam és hideg van. Amikor fúj a szél, az néha kifejezetten jólesik - bár éjszaka én sem szeretem hallani, amikor éppen nem tudok aludni, és ropog a tető a fejem fölött. (Megjegyezném, hogy a koleszban még inkább félelmetes az a hang, ami az erős szél miatt van.)

Szóval lehet, hogy hideg van, nincs fészbúk, de én akkor is boldog vagyok most egy picit. Vagy ha nem is mondanám magam boldognak, az átlagosnál jobb a kedvem. Július van, nemsoká itt a szülinapom - csak az a baj, hogy utána hamar vége a nyárnak -, és végre a témobil is megtette a magáét: az egyik, álinformációkat is közzétevő napilapban láttam a hirdetést, miszerint 200 új mobilinternet tornyot helyeznek működésbe, pont mától. ^^

Olyan szupi, már érzem is a hatását: eddig is volt egy pont az íróasztalomon, ahol gyorsabb volt a net, de időnként megszakadt a vétel, és mehettem ki az udvarra, ha valamit csinálni akartam. (Vagy kiültem a küszöbre, és mindenki szidott, hogy akadályozom a forgalmat...) 
De lám most, mióta felkeltem - dél körül, ahogy szoktam -, be van kapcsolva a picike, és szép kéken veszi az UMTS/HSPA-t. (Ez a leggyorsabb, a másik, az EDGE igenis lassúbb, és azt nem preferálom annyira. Egyébként pedig az nálam zölden világít. Mondjuk szerintem ez modem-függő. Anyu telenoros modemje csak egyféleképpen világít, nincs külön színe a kettőnek.)
Igaz, hogy van, amikor éppen lassabban tölti be az oldalt, de még egyszer sem szakadt meg. - Gyorsan le is kopogom...*kop-kop-kop*

És ez egy magamfajta kiskockának maga a Kánaán. 
Tulajdonképpen nem is vagyok annyira kocka, mert nem is fészbúkra meg játékra mennek leginkább a bitjeim, hanem manga-anime letöltésére, online nézésére, ritkábban filmekre. 

A napokban rákaptam nagyon a Sailor Moon-ra. Igaz, hogy régi, de én akkor is szeretem. Kissulisként állandóan ezt játszottuk a barátnőimmel, és mindig A-t kényszerítettem a gonosz szerepébe. Nem szép dolog másokra ráerőltetni az akaratod, de tény, hogy remekül játszotta azt a szerepet. :)
Sajnos konkrétan nem emlékszem már rá, de néha beugranak képek, és arra határozottan emlékszem, hogy A gyakran "kiakadt" egy picit, hogy miért már megint ő legyen a gonosz.

(Egy kis tudósítás: közben helyreállt a rend, megint van efbé, és már be is támadtam drága Bé-nket. Kíváncsi vagyok, hogy tépi-e majd a haját? :p )

És akkor az SM-nél tartottam. Talán butaság ennyire beleélni magad egy kitalált történetbe, de ez a történet akkor is olyan jó. Az érdeklődési körömben mozog, szerintem még ha akarnám, akkor se tudnám nem szeretni. 
Csak egy bajom van vele: magyarul a mangát és az animét is (Kicsit fura még nekem a kettő közötti eltérés, de azt hiszem a mangában jobban tetszik Mamoru - aki mellesleg a kedvencem^^ - karaktere.) csak pár részig lehet fellelni, úgyhogy a továbbiakban majd erőfeszítéseket kell tennem, hogy rendesen megértsem. Ugyanis a mangát angolul találtam meg teljesen a végéig feltöltve, az animét pedig japánul, angol felirattal. Utóbbival nincs is semmi bajom, a meglévő dévédéimet is mindig japánul néztem, persze van hozzá magyar felirat, és az úgy könnyebb. Érdekes, hogy a feliratos műsorokat mindig jobban szerettem az eredeti hangok miatt, és a felirat olvasása mellett tudtam is követni az eseményeket, de angol felirattal kicsit nehezebbnek érzem. (Van, hogy kimarad pár sor, mert olyan gyorsan nem tudom befogadni az angol szöveget.) 
De nem is baj ez, gyakorlásnak jó. Igaz, hogy vége a giminek, de egyetemre lehet, hogy megyek, és amúgy sem vagyok megelégedve az angolommal - lehetne sokkal jobb is. 

Két problémám van még:

1) Valami hülye állat megcsípett, és tegnap óta össze-vissza viszketek, az a hülye kenőcs meg nem használ semmit. A jobb kezem gyűrűs- és kisujján pedig egy-egy undorító csípésnyom van, pont olyan helyen, hogy ne tudjak tőle se írni, se rajzolni, mert még jobban kidörzsöli a papír. Ráadásul néha fáj is.

2) Pont a mi szomszédunkban kellett állatgazdaságot létrehozni. Az hagyján, hogy kellemetlenek a szagok, de az új gazdák éppúgy odacsinálnak mindenre, mint az előzők. Azt a szegény kutyát is csak kikötözik közel a kerítéshez, enni meg alig kap valamit. (Főként csak anyutól.) Ahhoz viszont nagyon jól értenek, hogy majdnem minden hétvégén nagy dínom-dánommal egész napos ebédet rendezzenek. 
Jó, akinek jó. Egész héten otthon csücsül a palotájában, az a szerencsétlen öregember, akit felfogadtak, egyedül csinál mindent, a gazdák meg bezsebelik a pénzt.

Utálom az ilyen "szomszédokat". Ha már választhatnék, szívesebben látnám őt az utca túloldalán... 





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése