szombat, július 09, 2011

Új dizájn - mert megérdemlem

Kicsit változtattam a sablonon. Csodálkoztam is, hogy eddig kibírtam az eredetivel, mert a gépem/telefonom hátterét is hetente változtatom.
Meg aztán totál mindegy, mi a fenét csinálok vele, nem foglalkoztat senkit. Igazság szerint elegem van az egészből. Mi a fenének irogassak ki, csak magamnak? Ennyi erővel ugyanúgy csinálhatok jegyzettömböket a gépre, vagy a naplómba. A francot se érdekel, ha feltűnési viszketegségem van, és elegem van abból, hogy fosnak erre a szar oldalra. Én meg szépen kommentáljak máshova, mi? Hát nem fogok. (Kivéve, ha valamihez feltétlen úgy érzem, hogy hozzá kell szóljak.)
Szemétség, nem szemétség, ez van. Én se lehetek mindig a topon. Ezt a hülyeséget, meg pár nap múlva úgyis ki fogom törölni. - Ja, nem a bejegyzésre mondtam, a blogra. Tök felesleges. Nem is fog feltűnni senkinek, ha eltűnik.

Ez kábé a véleményem most mindenről...





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése