szombat, január 21, 2012

Try to catch up, motherfucker!

Úgy terveztem, ma megtanulom a pszichó felét, de inkább a bloggal baszakodtam. Szeretem ezt a kis dögöt. :P
Visszacsináltam a két oldalt, amit a múltkor kitöröltem idegességemben. ^-^
A zenéknél a meglévő Muse-hoz pluszban tettem egy kis LP-t, meg ha majd találok valamit, akkor bővítem még, illetve az idézeteket is bővítettem. Tudom, hogy van már egy idézetes widget a sidebarban, de ami az oldalon van, az más jellegű.

* * *

Ma arra keltem fel délben, hogy a szüleim veszekednek egy utcabeli barommal. A barom jött ide, és kezdett velük csúfkodni a saját portánkban egy apróság miatt, amit vélhetően a felesége nagyított fel. (Feleség egyenlő egy jellemtelen gyenge nő, aki az ura mögé bújik.)

Szóval megint megdöbbentem, mennyi hülye ember mászkál szabadon. Nem törődnek a másikkal, a másik dolgait, életét nem hagyják tiszteletben. De persze mindig is könnyebb volt a Mariska szerelmi életét kitárgyalni, ahelyett, hogy saját magunkkal néznénk szembe, meg a sok hülyeséggel, amit elkövetünk. Egyszerűen szánalmas. Van pár ember, vagyis sajnos a társadalom nagy része, akiket legszívesebben úgy sorba állítanék és szépen fejbe lövetnék. Mennyivel könnyebb, zökkenőmentesebb lenne akkor az élet!

Csak az a rohadtul nem igazságos, hogy az embernek gyilkossá kéne válnia, hogy rendet teremtsen. Mert persze az ilyen barmoknak csak a pofája hatalmas, de gondolkodni nem tudnak.

És még azt merik mondani, hogy az ember az evolúció csúcsa... Némely állatnak több esze van nálunk. Mert ha fognék egy majmot, beültetném egy Cabrióba, akkor az már különbül, értelmesebben nézne ki, mint némely emberi példány, aki feszít a szaros autójában, de vezetni nem tud.

 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése