vasárnap, január 01, 2012

Az év első hülyülése

És akkor jöjjön, ami még nem volt:

Promise list á la 2012

1) Soha többet meg nem bízni senkiben, és meg nem nyílni senkinek. - Na jó, ez túl drasztikus, és úgysem tudom megtartani... Irányvonal: Be careful - Óvatosság!

2) Inkább írni 20 Word dokumentumot, naplókat tele, minthogy még egyszer rázúdítsam a bajom valakire! Akikkel kapcsolatban vagyok, kérem jelezzék, ha mégis megteszem, és majd kitalálok valami büntit is. Mondjuk csak Justin Biebert hallgathatok egy ideig. Abból egy másodperc is hatalmas kín, szóval legalább lenne mihez tartanom magam. xD

3) Bepasizni Tanulni, hogyha már egyszer a radarom Pé Citybe küldött, és még fel is vettek, akkor végezzem már el az egyetemet. (Vagy az egyetem végezzen ki engem... o.O)

4) Kideríteni, hogy Aladár tényleg Aladár-e vagy Béla, Krisztofer, Lauréciusz, Rodolfo, esetleg Konstanzából lett Töhötöm, és hogy van-e Alfonzinája vagy Ronaldója vagy mindkettő. Még többet tanulni.

5) Nem szórni a pénzt.

6) Jó nővér lenni, és segíteni otthon.

7) Meg akarok tanulni főzni. Mert rájöttem, hogy szeretek a konyhában sertepertélni. ^^

8) Rajzolni, írni, képet szerkeszteni, fotózni, olvasni.


* * *

Sosem szoktam újévi fogadalmat tenni, mert egyrészt nem tudom betartani, másrészt hülyeségnek gondolom. Az ember az alatt az idő alatt, amíg listát írogat, cselekedhetne is valamit, vagy elmulaszt egy nagy dolgot az életben. Hogy miért posztoltam mégis mindezt? Ez egyszerű, azért, mert akkor hoztam össze, amikor az ezelőtti bejegyzésemet is, és abban meg azt írtam, hogy posztolok minden egyes betűt, és mert tetszett is. Meg ha már egyszer ennyi poént sikerült gyártanom, hadd röhögjön más is, ne csak én. xD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése