szerda, február 17, 2016

A Deadpoolnál már csak a film poszterei jobbak

A minap sikerült megnéznem végre a mostani slágermozit, a Deadpoolt, és annyira, de annyira imádom a filmet, a színészeket, és az egész marketinget, hogy egyszerűen muszáj volt elhoznom a kedvenc plakátokat, amikkel az elmúlt hónapokban reklámozták a filmet. 

Szóval figyelem, kedves marketingesek, így kell ezt csinálni!








Forrás: tumblr



Mint már egy korábbi posztban elmondtam, a fordítás nem az erősségem, így nem is nagyon tudom, hogy kéne lefordítani a poszterek szövegeit úgy, hogy a humor is megmaradjon, mert őszintén szólva, hiába van itt egy magyar plakát is, nekem az angol mindig jobban passzol és sokkal viccesebb.



Filmbeszámolót nem tudom, fogok-e írni, mert igazából el se hiszem, hogy tényleg létezik ez a film, mert elég sok mondanivalója van, és bár lehet, túlzottan a hatása alá vont az ügyes reklám, és azért nem találtam benne eddig egyetlen hibát vagy rossz pontot... Viszont nem is igazán hiszem, hogy vissza tudnám adni úgy a lényeget, ezért csak annyit mondok nyomás, mindenki nézze meg!



2 megjegyzés:

  1. Megnéztem a filmet, és nagyon kellemes meglepetés volt! :)
    Tetszenek a poszterek, bár annál a "jó segg" feliratnál mindig elidőzik a szemem Reynolds farán, és azon a képen nem látom olyan jónak. A filmben jobban és szexin feszült az a nadrág. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon nem szívlelem az erőszakot, szóval olykor elfordultam és eltakartam a szemem, de nagyon jól sikerült a film mindenhogy, szóval nagy kedvenc lett :D

      Amúgy igen, egyetértek popsi-témában :D Reynoldsnak még a twitterét bírom, nagyon állat dolgokat szokott kiírni, olyan kis szeretnivaló barom :D

      Törlés