hétfő, február 29, 2016

Plusz egy

Február 29-e mindig valahogy olyan egzotikus volt számomra, hiszen plusz egy nap az évben, milyen különc és menő ez négyévente, emellett olyan varázslatosan is hangzott, egyszerűen szerettem. Mindig különös nap ez számomra, ma azonban eléggé kellemetlenül töltöttem – a fogorvosnál. Részletezni nem akarom, lényeg, hogy túléltem, bár egy foggal kevesebbem van, és nem telt úgy a napom, mint szerettem volna, ám azért szeretnék említést tenni pár szökőnappal kapcsolatos nagykedvencről.

1. Leap Year – Szökőhév (2010)

Mondanom sem kell, nagyon imádom ezt a filmet, mely egy kelta hagyomány köré épül, ami szerint négyévente szökőnapon a nő kérheti meg a férfi kezét. Nora Roberts regényei után nagy ír-rajongó vagyok, így PS I Love You-tól kezdve még a leggagyibb hülyeségen át mindent képest vagyok megnézni és elolvasni, ami Írországhoz köthető.
Anna, akit az imádnivaló Amy Adams alakít, hiába várja, hogy barátja megkérje a kezét, ezért az üzleti útra ment férfi után utazik Dublinba, hogy feltéve végre a bűvös kérdést végre komolyabb mederbe terelje a kapcsolatukat.
A nő nem várt kalandokba keveredik, amik sokszor komikus helyet inkább röhejesek és hihetetlenek, viszont a filmet attól még ugyanúgy képes vagyok végignevetni sokadig nézésre is.
A vége tipikus happy end, ami sokszor túl cukormáz és túl szürreális már a mai világban élve, mégsem forog tőle a gyomrom, így mindenképpen mai napra való szórakozás – igazság szerint nem láttam, hogy bármelyik tévécsatorna a műsorára tűzte volna mára, ami szerintem elég baj, mert jópofa lett volna, bár lehet, csak elkerülte a figyelmem, és ment valahol...


2. Egy szökőnapon született bácsi, John Wheeler 72 év után végre betöltötte a 18. életévét


Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, egyszerűen túl cuki, és muszáj volt megosztanom. Eredeti cikk angol nyelven ide kattintva érhető el.

* ** *

Szóval ennyit szöktünk a mai napon, hát Te mivel töltötted ezt a plusz 24 órát?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése