vasárnap, február 07, 2016

Őrült dolgok az interneten: A kutyanévnap kalendárka

Nem voltam biztos abban, hogyan is kell helyesen toldalékolni a dátumokat, guglizás közben viszont rábukkantam egy mindenféle hasznos naptárat tartalmazó honlapra.

Kutyanévnap-kalendárium

A Naptárak.com egy olyan praktikus és szórakoztató oldal, ami hamar a kedvencemmé vált, noha nem is néztem még meg minden menüpontot és nem próbáltam ki minden naptárat, amit feltüntet, de az egyik legcukibb a kutyanévnapokat tartalmazó naptár volt, amit havi bontásban lehet megcsodálni.
Ugyanúgy van macskáknak is, ahogy sokféle más témában, mint a csillagászat, vallás, vagy éppen az ezotéria, és ez rettentően tetszett, hogy mindent egy helyen el tudok érni.

Lehet, hogy én voltam tájékozatlan, de soha életemben nem hallottam arról, hogy lenne kisállatoknak is nevenapjuk, úgyhogy igazán megdöbbentem, amikor láttam, hogy van ilyen.

Mindenesetre nagyon mókás és jópofa, és mint mondtam, tényleg hasznos egy weblap, ráadásul magyar is, így előszeretettel ajánlom mindenkinek, aki érdeklődik.


* ** *
Hasznos linkek:

Naptárak.com – http://naptarak.com/



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése