szombat, április 09, 2016

Nem vagyok százas...

...vagyis tulajdonképpen de, lévén, hogy ez a századik bejegyzés – immár 100 napja evickélek az interneten azzal a szándékkal, hogy végigblogolom az évet. Minden egyes napját. 


Az elképzelés nem is tudom, honnan jött, igazság szerint a szökőéveket mindig szerettem, na meg a konokságom gyakran belevisz minden hülyeségbe. Ha azt vesszük, sosem a mennyiség számít, hanem a minőség, én pedig most gyakran esek abba a hibába, hogy fogalmam nincs, miről írjak, de valamit ide kell biggyesztenem, mert nem akarom feladni, noha úgy kezdtem a negyedik hónapot, hogy szépen elmaradoztam.

Néha bánom, hogy belekezdtem, mert egyre terhesebb tartani a mindennapos posztírást, másrészt kell, hogy legalább ennyit is írjak, ha másra nem telik perpillanat. Mondjuk sokszor nem is az a gond, hogy időm ne lenne bejegyzést írni, hanem inkább az, hogy fogalmam nincs, miről is ejtsek szót.

Na de azért 100 nap-100 poszt mégis csak 100 nap és 100 poszt, szóval most megengedek magamnak egy csipetnyi ujjongást és ünneplést.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése