péntek, április 08, 2016

Sorozatok, amiket nem akarok nézni

Van, ami utálat első látásra – ilyen nekem a sokak által körberajongott Hannibal, ami egyszerűn visszataszító számomra –, van, amibe idővel fásulunk bele, megannyi förtelmes évad és számtalan csalódás után. Íme azok a sorozatok, amikből (többet) nem kérek, legalábbis egyelőre.

Once Upon a Time

Amilyen jól indult a mesehősök modern kori fantasy kalandja a tévéképernyőn, annál nagyobbat bukik a minőség évadról évadra. A történet középpontjában Emma Swan és bájos családja áll, akik mesésnél mesésebb, majd idegesítőbbnél idegesítőbb eseményeken esnek át, immár ötödik évada.
A sorozat elég ígéretesen indult, azonban ezt is megtalálta a mindenes sorozat-kór: idővel ellaposodott, s annyira csűrik-csavarják az egészet, hogy az ember egyszerűen megcsömörlik tőle.

Igaz, hogy rekord idő alatt képes vagyok kiábrándulni dolgokból, de ennyire érdektelenné ritkán váltam, s az Így jártam anyátokkal finálé óta nem is nagyon hozott ki a sodromból ennyire egy-egy végkifejlet. Hogy az Egyszer volt, hol nem volt jövője mi lesz – véleményem szerint már a 2. évad után be kellett volna inkább fejezni szépen –, nem tudom, viszont nem véletlenül jelölték az egyik legrosszabb tévés drámának tavaly, az is biztos...

Agents of S.H.I.E.L.D.

Először még a Vasember filmekben tűnt fel a kémszervezet, majd ahogy a Marvel filmuniverzum is moziról mozira teljesedett ki, úgy jöttek létre újabb és újabb projektek, mint amilyen A S.H.I.E.L.D. ügynökei is.
Nagy Marvel rajongó lévén jóformán mindenre vevő vagyok – bár az isten óvjon, hogy még egyszer megnézzem az Ultron korát, ami a legrosszabb Marvel film az egész világegyetemben –, a harmadik évad közepe tájékán kezdtem elveszíteni a türelmem a sorozat iránt.

Még mindig szeretem és imádom a karaktereket, vagyis a karakterek nagy részét, de ahogy a téli szünet előtti utolsó rész végződött – vagyis az a köcsög Ward végre kinyiffant, de aztán mégse... *forgatja a szemét* –, és amilyen irányba kezdett haladni a S.H.I.E.L.D. ügynökeit bemutató tévésorozat, egyre inkább elmegy a kedvem tőle, és a tavaszi visszatérés óta nem is követtem nyomon az eseményeket, de furcsamód nem is nagyon hiányzik.


* ** *

Dióhéjban ennyit azokról a sorozatokról, amik iránt picit megingott és kikopott a rajongásom. Ez nem egy „hater”poszt, egyszerűen csalódott vagyok, mert a két nagy kedvencemről van szó, mindkettő közel áll a szívemhez, így még nagyobb a fájdalmam, hogy ennyire rossz szájízzel vagyok irántuk.

Viszont az élet halad tovább, az idők változnak, sorozatigények is jönnek-mennek, s mindig más a szájízünk is.


Neked, kedves Idetévedő, van olyan sorozat, amiből kiábrándultál, amit meguntál, esetleg a hátad közepére se kívánod?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése