szerda, április 20, 2016

Papucs

Furcsa dolog történt velem. Egyik délután, munkából hazaérve láttam, hogy a kedvenc napszemüvegemnek, ami még az egyetemi éveimből való az egyik kedvenc magyar városomból, letört az egyik kis műanyag izéje, ami az orrnál található...

Nos, annak az izénak a neve papucs, bármelyik optikus megcsinálja, bár gondolom, amilyen picike kis micsodáról is van szó, biztos annál borsosabb is az ára a javításnak...

Igazán meglepett, hogy mikor történt ez a kis baleset a napszemcsimmel, mert általában tokban tárolom, pont azért, mennyire szeretem, és jóformán az egyetlen normális védelmem a vakító fényár ellen, ami jól is néz ki. Anyu szerint pilótaszemüveg, de én csak annál jobban érzem magam, amikor viselem, repülésmániás lévén, és mert mindig is szerettem volna pilóta lenni.


Ha egy furcsaság azonban nem elég egy hétre, rövid időn belül felfedeztem, hogy a szemüvegemmel is hibádzik valami: egészen pontosan mindkét papucs elillant róla, fogalmam nincs, egyáltalán mikor meg hogyan...

Szóval nem tudom, egyszerűen rejtély, ami történt, mert bár igaz, hogy eléggé figyelmetlen és trehány rendetlen vagyok, de hogy az összes létező szemrevalómnak nyomtalanul eltűnjenek a papucskái, az már felettébb érdekes, és mondhatni bizarr.

Talán van egy jóakaróm, és akkor történt a baleset a szemüvegemmel, amikor otthagytam az asztalomon, mikor kimentem mosdóba a munkahelyemen, bár a napszemcsim egyáltalán nem hagytam ott, és másra se akarom fogni – mondjuk tény, hogy vannak jóakaróim a munkahelyemen –, mert az a valószínűbb, hogy valamikor mégis én törtem le őket egy alkalommal, amikor felelőtlenül ledobtam őket a táskám egyik zsebébe, még ha fél percre is történt.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése