csütörtök, március 24, 2016

Filmek, amiket nagyon várok

Nagy mozirajongóként szinte másból sem áll az életem, mint egyik filmpremierre várni a másik után, röviden nehéz a fangirl lét. A nagy várakozás közepette úgy döntöttem, csokorba szedem azokat a látnivalókat, amikért a legjobban izgulok idén.


1. Captain Ameica – Civil War

Amikor még csak éppen hogy eligazodtam a Marvel filmek között, nem igazán volt Amerika kapitány a kedvencem, azonban a két saját filmje, és egy kis Robert Downey Jr. túladagolás után rájöttem, ki is az igazi kedvencem a Bosszúállók közül. Szeretem RDJ-t, nem arról van szó, viszont nekem már kicsit sok volt belőle, ahogy Tony Starkból is, így nem is vitás, hogy én mindenképpen Steve Rogers oldalán állok, bárhogyan is alakuljanak a Polgárháború eseményei.





2. Allegiant

A beavatott-láz nevezetű hajóra is későn érkeztem, eleinte nagyon nem is érdekelt egy újabb YA regény- és filmsorozat, ám valahogy mégis elkapott a kíváncsiság, mióta pedig megnéztem az első két filmadaptációt, teljesen beszippantott a Divergent világa – noha akkor is azt mondom, hogy A beavatott még mindig a legjobb az eddig látott részek közül, alig várom, hogy lássam, ezúttal mi történik Trisékkel.






3. Suicide Squad

Inkább a Marvel világát érzem magamhoz közelállóbbnak, mint a DC-t, noha Superman gyerekkori kedvencem volt, most mégis rettentően rákattantam Az öngyilkos osztagra – lényegében olyasminek tűnik, mint valami anti-bosszúállók gonosztevőkből, és éppen ezért annyira izgalmas, Harley Quinn pedig első látásra szerelmem lett, ahogy Jared Leto Jokerére is elképesztően kíváncsi vagyok, mert hogy valami nagy zseniálisan fogja hozni a pszichopata karaktert, az is tuti biztos.





* ** *

Biztos kifelejtettem valamit, hiszen számtalan film szokott a listámon összegyűlni a néznivalók között, mint újak, s régiek, de ez a három az, ami a leginkább izgatja a fantáziám – leszámítva a Deadpoolt, amit már volt szerencsém látni idén.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése