csütörtök, január 21, 2016

Miért nincsen normális mobilalkalmazás Bloggerre?

Tegnap este nem volt kedvem csupán azért a pár percért bekapcsolni a laptopom, amíg megírom a bejegyzést, ezért úgy döntöttem, hogy inkább az iPademen teszem azt.

Ha, ha, ha! – gondoltam, amikor odajutottam, hogy posztolni is kéne a végeredményt. Nos, a Blogger alkalmazása szörnyű, rettenetesen együgyű, és sehogyan nem lehet megbütykölni vele a bejegyzéseket úgy, ahogy én akarom. Tucatnyi más appot kipróbáltam, de egyik rosszabb volt a másiknál, míg csak Almám nem lett: azon a platformon ugyanis találtam egy egész jó Blogger appot, viszont az ingyenes verzióban kb. csak szerkesztgetni lehet és piszkozatnak „posztolni” – ahhoz, hogy tényleg közzé is tehessem a posztot, már meg kéne vennem a kemény 5 eurós pro alkalmazást.


Általában nem verem a fogamhoz a garast, ha valami tetszik, akkor azt a pár szár forintot nem sajnálom érte, fizetek rendesen és szépen azért a letöltésért, viszont átlag 1-2 eurós alkalmazásokat szoktam megengedni magamnak, afölött már igazán sok, ami sok, és ódzkodom a Vásárlás gombra nyomni. (Azt hiszem, a maximális 3 euró volt, azért is két hétig ostoroztam magam.)

Szóval, megírtam a bejegyzésem, elmentettem piszkozatnak, utána beléptem Chrome-ba és megnyitottam a webes Blogger felületet még mindig az iPaden, ami köztudott, hogy ultrapocsék telefonos felületen és táblagépen – nem tudok egyszerre több dolgot kijelölni, így aztán nincs olyan, hogy link beillesztése, karakterenként gépeltem be nagy nehezen a html szerkesztőben, de még előtte tíz perc volt minimum, mire gépelni engedett a nagy téglalapocskában és le tudtam varázsolni magam a bejegyzés aljára, mert hogy alap műveleteket nem képes feldolgozni az eszköz, pedig annyi pénzért, amennyit fizettem érte igazán elvártam volna, hogy normálisan működjön, akkor is ha az okostelefon voltaképpen még mindig buta számítógép.

Így az „öt perces” bejegyzés írásomból lett majd egy óra, hála a lustaságomnak, és mert nincs egy normális, ingyenes Blogger app telefonékra és táblagépékre.

Talán ha majd kész ablakméretű okosbigyókat kezdenek el nyomatni milliókért, én meg éppen megnyertem az ötös és hatos lottót, akkor bizonyára majd fogok tudni normálisan blogolni a laptopom nélkül is.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése