péntek, február 20, 2015

31 nap a jobb blogolásért: Közösségi oldalakra fel!

Forrás és tippek a kihíváshoz

Naponta beleütközhetünk egy újabb agyszüleménybe, egy olyan közösségi oldalba, ami teljesen egyéni és van benne potenciál, illetőleg akad olyan is, ami csak sokadik kaptafára mímeli a Facebookot. A mai feladatunk, hogy válasszunk egy (számunkra) újat és csatlakozzunk!


A közösködés útvesztőjében, avagy min is tegyek közzé?


Parajunkee maga is említette a tsu-t, és nekem is megragadta a figyelmem napokkal ezelőtt, ezért most regisztráltam, viszont azt kívánom, bár ne tettem volna, mert nem igazán nyerte el a tetszésem – pár extra ellenére is csak egy másik Pofakönyvnek tűnik, ha őszinte akarok lenni –, de most még fiókot törölni se tudok, azt pedig nem szeretem, ha mindenhol ott maradnak az adataim, mert simán érgörcsöt kapok tőle, ezért manapság megválogatom, hova iratkozom fel. 

Általában szeretek kipróbálni dolgokat, viszont amennyire tetszetősnek tűnt a tsu, most annyira csalódtam benne, hiszen alapból csak úgy enged regisztrálni, ha már egy meglévő felhasználó oldalára lépsz, és ott egyből felajánlja, illetve a főoldalon beírod egy felhasználó nevét, amit cselesen "egy tag kódja"-ként kér, hogy add meg... Lehet, hogy csak a bolygóállások miatt vagyok éppen értetlen, de ez nekem már jajveszékeléssel kezdődik – ha már egyszer eldöntöm, hogy regisztrálok valahol, legyen sokkal átláthatóbb és egyszerűbb, és bár nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy van affinitásom a modern kütyükhöz, elég sok helyütt ütközöm falba, hogy akkor most mit is kell csinálni...


Közösségi oldalakat kipróbálni rettentő hasznos tud lenni, hiszen sose tudod, mi hozza a legújabb olvasódat vagy éppen öribaridat, viszont oktalanság fejest ugrani és feliratkozni mindenre, ahogy most én is tettem, mert a nap 24 órájában képtelenség mind a tíz közösségi helyen aktívan részt venni, ha nem csak automata mindenhol megosztást akarsz, amivel egy tartalmat több másik helyre is kiposztolhatsz egyszerre, ezért úgy gondolom, sokkal inkább érdemesebb először tájékozódni, és ha kevés közösségi oldalt is használunk, még mindig jobb azokon rendszeresen ténykedni, mint mindenhová betenni a lábunkat, aztán elveszni a virtuális közösködés sűrűjében.


Az én kedvencem a Twitter, a Path és a Kik, ez utóbbi elsősorban egy üzenetküldő alkalmazás, szórakozás és kikapcsolódás végett pedig a Tumblr, Pinterest, illetőleg a képmegosztós Instagram, ami nem csak kimondottan fotósoknak van. "Újnak" pedig ott van számomra a Bloglovin, hiszen csak nemrég regisztráltam, és még mindig ismerkedek vele, viszont akkor is kitartok a véleményem mellett, és a jövőben nem akarok egyéb nyomás vagy külső hatások végett csatlakozni sehova, még olvasókért sem, mert egyáltalán nem akarom az összes szabadidőm posztolással eltölteni. 


* ** *
Nem vagyok a tsu ellen, attól, hogy nekem személyesen nem vált be, másoknak még bejöhet. Nem az a problémám vele, hogy a Parajunkee belevitt, hogy regisztráljak, mert én magam is szemeztem már vele, lévén, hogy felfedező és kísérletező típus vagyok, hanem az tesz durcissá, hogyha valamiről úgy döntök, nem az én műfajom, de megszüntetni a fiókom képtelen vagyok – noha értem a fejlesztők politikáját, hogy kellenek a felhasználók, és ha nincs meg az a Delete Account gombocska, mindenképpen megmarad az a bizonyos felhasználói szám akkor is, ha voltaképpen 10-ből csak öt használja ténylegesen az oldalt vagy appot.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése